Tidregistering

Alle brukere som er opprettet under systemeier-firmaet kan benytte tidsregistrering. Tiden som registreres må registreres på en kunde og ordre. Det er ikke mulig å registrere tid på tilbud. Det er heller ikke mulig å registrere tid på kansellerte eller fakturerte ordrer.

Dersom du har kommet til tidsregistreringen fra en ordre, kan du komme tilbake til denne ordren igjen ved å klikke «Tilbake til ordren» nederst på siden.

Zoom

Registrere tid

Følgende felter er tilgjengelig for å registrere tid på en ordre:

Klikk «legg til» for å registrere tiden. Dersom noen felter ikke er utfylt, vil skrivemerket bli flyttet til dette feltet, og feltet blir markert med rød ramme.

Filtrering av tabell

Som standard viser tabellen all tid registrert på alle ansatte siste måned. Tabellen kan sorteres og filtreres på vanlig måte. I tillegg er det definert noen standardfiltreringer som er tilgjengelig under tabellen. Disse er:

Rediger registrert tid

Dersom noe er blitt registrert feil, er det mulig å redigere tidsregistreringen. Dette gjelder kun på ordrer som fortsatt er aktiv. Det er ikke mulig å redigere registrert tid på en fakturert eller kansellert ordre.

Zoom

For å redigere en oppføring, dobbeltklikk på linjen i tabellen. Utfør endringene, og klikk «Lagre». For å gå ut uten å lagre, klikk «Avbryt».